opc_loader

Service & Klachten

Heb je een vraag, bijvoorbeeld over je bestelling, levering of betaling, stuur ons dan een mail via info@bamboony.nl of vul de onderstaande contactformulier in.
Ook voor opmerkingen of suggesties kunt u ons via info@bamboony.nl bereiken.

Alle bestellingen worden door ons met de grootste zorg en betrouwbaarheid behandeld. Als je ergens niet tevreden ove bent dan kun je ons hierover informeren per e-mail via info@bamboony.nl
Vragen en opmerkingen worden door ons direct in behandeling genomen. Afhankelijk van de aard en omvang van je vraag of opmerking zullen wij uw vraag naar tevredenheid beantwoorden.

Heb je een klacht dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bamboony.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden
voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."